Arculat

Projektjeinkből..

Vállalkozásunk arculatával szavak nélkül kommunikálunk már azelőtt, hogy egy sort is közzétennénk magunkról. A jól megválasztott arculati színek, a logó, annak elemei, emblémái, a szlogenünk mind-mind építőelemként járulnak hozzá a rólunk kialakult képhez, mely, ha átgondolt, szakmai koncepció áll mögötte, megfelelően rögzül célcsoportjaink fejében, így később külön-külön is megállva helyét elősegíti a megfelelő asszociációt.

A mi szolgáltatásunk jut eszébe a logónk jellegzetes színét meglátó érdeklődőnek, a velünk való találkozás kellemes élménye ugrik be, ha a mi betűtípusunkat olvassa valahol, vagy a minőségi szolgáltatásunk tapasztalata idéződik fel, ha szlogenünket hallja.

Az arculat egy stratégiai folyamat eredményeként születik meg, melyben a megbízónkkal szorosan együttműködve, annak karakterét, szolgáltatás-portfólióját, küldetését, értékrendjét alaposan megismerve jutunk el a tökéletes végkifejletig.

Megbízónk, egy fiatal házaspár Ausztriában induló családi vállalkozása kapcsán kereste meg ügynökségünket. Közösen dolgoztuk ki azt az arculatot, mely mind magyarul, mind német nyelven érthetően kommunikál, önazonos, fiatalos, lendületes, és ahogy Lilla és Fecó, úgy az AutoSpa névre keresztelt vállalkozásuk is elhivatottan a tökéletességre törekszik. 

A közös gondolkodás keretében nevet, szlogent, logót és egyéb arculati elemeket alkottunk vállalkozásuknak, melyek aztán a gyakorlatban alkalmazva honlap, facebook oldal, névjegykártya, levélpapír, voucher, plakátok, flyerek, internetes kreatívok stb. formájában öltöttek testet.

Megbízó: Varga Lilla és Török Ferenc

https://www.autospa.at